perjantai 29. tammikuuta 2016

Lessons learned in life

Rakasta itseäsi. As simple as that. Mutta onko se niin yksinkertaista? Oon viime aikoina miettiny paljon omaa suhtautumista omaan itseeni. Ja oon huomannu, että oon aika ankara itelleni. Tajusin, että ajatuksissani hoen itselleni ja universumille että haluun olla "paras". Paras tyttöystävä, sisko, tytär, opiskelija, työntekijä, ystävä...  Toivon aina että tulee paras ja ihanin päivä, paras ihanin viikonloppu ja paras mahdollinen kuukausi. Aika kovat vaatimustasot oon asettanu itselleni? Just sayin. Tämä kaikki jotenkin aivan tiedostamatta. Tajusin että riittää kun oon hyvä! Ja mun pitää muistaa toivoa ja pyytää ei vain että oon hyvä mun läheisille vann että oon HYVÄ ITSELLENI myös. Täytyy olla armollinen ja hyvä itselleen, että voi myös olla hyvä muille. Ja se itsensä rakastaminen niin sisäisesti, kuin ulkoisestikin voi olla nykyaikaisessa ulkonäkökeskeisessä maailmassa välillä kovin haastavaa!!! Mutta ikä tekee ihmeitä. Mieli ja katse avartuu ja oppii oikeasti olemaan itselleen lempeämpi ja armollisempi! Ja niin kliseeltä kuin se kuulostaakin niin sanon sen ääneen: iän myötä oppii myös hyväksymään itsensä juuri sellaisena kun on.

Ja kun luopuu niistä turhista paineista suorittaa ja olla se paras, niin tiiättekö mitä? Kaikki hyvä tulvii sun elämään kuin itsestään 
/S 

1 kommentti: