perjantai 28. marraskuuta 2014

Welcome, weekend!

Pitkästä aikaa vapaapäivä kotona. Oon aina jos missäkin menossa, joten nää on harvinaisia. Se tarkoitti kunnon siivousurakkaa, pyykkibisnestä, salitreenit, infrapunasaunaa, muita epämääräisten asioiden hoiteluita ja pinterestittämistä. Niin ja pistin wifey skillsit koetukselle tekemällä pannukakun!
Meillä on joulu! Sini hoiti kotona joulusomistukset ennenkuin lähti viettämään ansaittua lomaa rapakon taakse :)
Oon nykyään Persimon-addict!!! Niin hyväää! Satakertaa parempaa kuin mikään suklaa tai karkki ikinä :) 
Aamukahvi sängyssä ja Pinterest update. Oon persimonien ohella nykyään myös Pinterest-addict. 
Mun Macbook on saanu pinkin ehostuksen! Voiko tän söpömmäksi enää mennä?!
Aamua tahditti Andrew Rayel. Kunnon boosti salille! Yksi mun ehdottomista kaikkien aikojen lemppareista.
Check! Check! Check! Uusien ripsien fiksaus vain jäi huomiselle, mut se menee kyl näppärästi ennen töitä. (Näppärästi=Kauhea tuskanhiki. Kello on puoli 9. Toisesta silmästä puuttuu ripset. Töissä pitäisi olla tasan 9...)
Gym, tan, laundry. Perusvapaapäivät! 
Pannukakkua! Ei todellakaan perusvapaapäivä. Pakko pitää näitä wifey taitoja yllä ;)

1 kommentti: