keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Runsaampi tukka Vichy Dercos Neogenic tehoampullien avulla!

Mun tukka on ollu jo vuoden verran aika hampussa ja heikossa kunnossa. En oo saanu sitä yhtään kasvatettua, kun karva päässä ei kasva pituutta sitten niin millään, ja tuntuu pisimmät on aina niin ohuita haivenia että pakko leikata. Siks oonkin käyttäny clip on -pidennyksiä todella usein. Tässäkin ponnarikuvassa mulla on sellainen pikkuinen kahden clipsun clip on tuomassa vähän pituutta ja paksuutta. Eli totuus on siis tullut julki ;) Eivät ole siis minun omia karvojani.

MUTTA. Nyt puhaltaa uudet tuulet hiustenhoidossa. Oon pistäny puhaltimet ja raudat pannaan, harjoitellu harjaamaan hiuksia, hieromaan päänahkaa ja sitten vielä järeämpänä apukeinona oon ottanu Vichyn Dercos Neogenic tehoampullit käyttöön. Miksi edes mainitsen koko ampullit on siitä syystä, että hitto vieköön ne toimiiiii!!
Takana 1,5 kk käyttöä ja huomaan nyt jo paljon eroa! Parhaiten eron huomaa hiusrajassa, jossa on paljon uutta baby hairia, haha :D Muutenkin tukka on paljon paksumman tuntuinen. Lisää noista ihmeampulleista voi lukea vaikkapa vichyn omilta kotisivuilta.

Kannattaa kuitenkin googlettaa vielä lisää ko. tuotteesta koska tuol sivuilla oli aika suppeasti tietoa. Mutta jotain tietoa kuitenkin! Lupauksena 3 kk:n käytön jälkeen +4% paksummat hiukset. Kuulostaa vähältä, mutta se olisi noin about 1700 uutta karvaa. Not bad, huh? Mulle ainakin kelpaa kaikki ekstra mitä saa :D Mä en ollu lapsena sillon siel missä jaettiin hiuksia..
1. Vichy Dercos Neogenic -tehoampullit. Ideana on käyttää yksi ampulli per päivä 3 kk:n ajan. 1 paketti sisältää 28 ampullia ja ampulleille tarkoitetun muovisen pikkuvekottimen, jonka avulla ampullin neste saadaan levitettyä päänahkaan. Ampullin neste on vesimäistä, eikä onneksi tee tukasta rasvaisen tuntuista. Itse oon laittanu näitä ampulleita vaihtelevasti aamuin illoin. 1 kk:n paketti maksaa Suomesta ostettuna apteekissa n.100-117€, joten täysin ilmaista lysti ei ole. Omani tilasin täältä ja sain 2 kk:n satsin 125€, eli puolet halvempaa on lysti kun tuolta tilaa! Suosittelen myös kurkkaa tuolta sivuilta muut Vichyn tuotteet, koska hinnat on ihan eri luokkaa kuin Suomessa. Tilaaminen ja toimitus oli todella nopeaa ja vaivatonta, joten suosittelen :) 

2. Uusi ihanuus, jota innoistuin tukkaan kokeilemaan on Lorealin uusi vaalennusvärivoide hiuksille. Olin tooooodella skeptinen tän geelin suhteen, mutta voi pojat uskokaa tai älkää sekin toimii! :D Antaa todellakin jtn aivan uutta kinuskista auringonvivahdetta mun tukkaan! Tää on aivan MUST -kesätuote. Saa auringon vaalentaman tukan purkista ;) Ei tarvi kuivattaa tukkaa auringossa, eikä säätää hiusvärien kanssa.

Harvemmin, mitään tuotteita hehkutan, mutta nyt halusin jakaa oman kokemukseni kun kerran oli jotain positiivista jaettavaa! Oon niin kauan aikaa tuskaillu tän tukan kanssa, joten miiii soooo happppyyyyyy :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti