keskiviikko 28. toukokuuta 2014

25 yo officially! Cheers!

Happy b-day to me! Luulin et tulis joku kriisi, mutta ei kyl hommat rullaa vielä ihan niinkuin ennenkin :D Synttärilahjoiksi toivoin vain et saan viettää laatuaikaa mun rakkaiden kans. Mut sini hankki mulle spotify premiumin ja kaikkia herkkuja, äiti tv:n ja muru crestin hammasvalkaisuliuskoja. Voi ihana materialismi! Ja ihana syntymäpäivä! Töissäkin tuli pulla ja sukka lahjuksia :) niin kiitollinen ku mua näin hemmotellaan. (Vai yritetäänkö mun kesäkuntoa sabotoida?!? on ollu rahkapullaa, korvapuustia, jäätelöä ja parrotseja ... ;) nyt istun bussissa kuuntelees mun uutta spotify premiumia. Kohta kohteessa jeppis. Laatuaikaa tänä iltana kahdenkesken ja huomenna juhlitaan koko perheen voimin nyt kun on tullut uutta perheenlisäystäkin ;) 

Ja sitä laatuaikaa on myös tulossa näiden reissujen muodossa. Aaaahhh en malta oottaa!!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti