keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

UMF 2014 in Croatia

YES! yes! YES! Ultra music festival in Split, Croatia... I´m coming for Youuuuu!!! Siis henkisesti mä oon niin jo lähdössä, että tärkein mikä täl hetkel puuttuu on uudet Biksut (näin sellaiset ihanat super push upit h&m:llä. Mi want. ). Mitäs nyt pienistä, et ihan konkreettisesti mulla ei oo vielä niitä itse UMF-lippuja, mutta first things first, rite?!? Ei mut tämä se on murut!
Kerroinko et Tomorrowlandin jälkeen me oltiin lähdössä Las Vegasiin, Electric Daisy Carnivaliin?? :D Nojoo siis, kun tää mun kuuluisan täälläkin purnattu ja tilitetty tomorrowland kusi, niin me päätettiin että Las Vegas it is. EDC on kans ihan legendaarinen. Viikko pari pyöriteltiin hintoja ja laskettiin matkakustannuksia ja sitten bung bang tuli päivä kun GA ja VIP -lippuiset on kaikki sold out. Erittäin hienoa toimintaa. Se siitä sitten. Haha festari amatöörit :D Nyt minä menen Ultraan ja sillä sipuli!!! Liput on jo kilkkausta vaille mun ;) 

Tää biisi on mun tän hetken  lemppari kesänodotusfiilistelybiisi! Niin ihana. Rakastuin.

2 kommenttia: