perjantai 6. huhtikuuta 2012

Pupupääbileet tj 1!

Huomentapäivää! Home sweet Jeppis home. Onko kaikki valmiina pupupääbilettämään huomenna? :D Mä ainakin oon! Viksut hostit (eli minä ja minu pupupääsisko) kävi jo kuulkaas tiistaina (!?!?!) alkossa ja Prismassa ostamassa kaikki juomat ja pääsiäismunat! Mitäs viimehetken paniikkishoppailijalle on tapahtunut? :D Uusi, parempi minä? haha. Sitten jotain randomkuvatusta kehiin. Mukavaa ja pitkää perjantaita :) 
 Tässä yksi suloinen Pupu <3 Se pupu lähti meidän pupupääbileitä karkuun!
 Haha. :D Tää kuva on IHANA ! Kattokaa nyt tuota pientä Satua röyhelörimpsu-uimapukuineen <3
 Pupupääkorvat-CHECK!
 Drinkkihedelmät-CHECK!
 Sain eilen yheltä asiakkaalta pääsiäiskortin töissä! :D Oikeen puhelinnumeron kera! Oli kyllä hellunen :DD Harmi et ikää tais olla ainakin 5 vuotta liian vähän... :P
Ja millonkas minun siskosta on tullu DIY-nainen? :D Satu oli tuunaillu sortseja niiteillä, tosi makeeta jälkeä!  MÄKIN HALUUN TÄLLASET SORTSIT. Voinko mä Satu tilata sulta tällaset!?! Oletko kovin kallis? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti