keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Weekend, I´m calling your name!!!

Kevättä rinnassa! :) Tällä viikolla biletetään. Niin se nyt vaan menee. Miksi, OI MIKSI olen istunut kaksi viikonloppua kotona?!? Nyt otetaan kyllä vahinko takas. Eka perjantaina. Ja sit lauantaina tehään vähän lisää vahinkoa. Ja note to self suba: oot freessinä töissä lauantaiaamuna kello 10.00. Tää viikonloppu on ihan spesiaali kun Pipa täyttää täysiä kymmeniä<33

Ajattelin laittaa mun pinkin uuden mekkosen ekaa kertaa käyttöön. Se näyttää niin himskatin hyvältä tuossa henkarilla 8) Toivottavasti se ei näytä pinkiltä possulta sitten mun päällä!
Tuo on Vilan mekkonen, alennuslöytö sellainen! Joskin sitä on pitänyt lyhentää 9 cm helmasta ennen kuin kelpuutin sen käyttövalmiiksi. Kyllä tuli  60+ -ompelijalta paheksuvia katseita, kun vein sen lyhennettäväksi ja ilmoitin paljonko lyhennetään :D
Nyt tarttis metsästää tuohon joku kiva vyö. Joku niiteillä höystetty vyö vois olla aika hauska? Vai oisko kaikista tyylipuhtainta mennä ilman vyötä? :)
 
Etsintäkuulutan mun lepavyön epäidenttisen kaksoissiskon!! Tuommoinen samanlainen, mutta yksivärinen musta. Oon viimeks nähny sen Barcelonassa. hmm.. Tunnusta pois, Pipa!! :D
 
Mush mush, höpönassut. Nyt meen tekemään bisneksiä. Se liittyy mun tukkaan ja se on vielä toistaseksi salaisuus :D Kerron viikonloppuna lisää, vaikka ketään ei kiinnosta.

1 kommentti:

  1. mitä. salaisuuksia!!! mitäää

    En mä käytä vöitä!

    huomenna nähään! puss o kram!

    sini

    VastaaPoista