maanantai 26. joulukuuta 2011

Look at the sunny side of everything and make your optimism come true

Tää joulu oli kaikin puolin niin erilainen kokemus. Mikään kauniiseen kääritty lahja ei voita sitä tunnetta, kun saa olla rakkaiden ihmisten kanssa. Tiedättekö mikä oli mun koko vuoden kohokohta? Se, kun makasin siellä sairaalapedillä kipeenä ja kuulin äitin äänen käytällä kysyvän hoitajalta, onko Suvi täällä. Yritin huutaa äitille, että tääääääääällllläääää! mut ei multa lähteny ääntä :D Olin ihan ihmeissäni et äiti oli siinä, koska vaan reilu puoli tuntia aikasemmin äiti oli lähteny kotia seinäjoelta. Sillä oli kuulemma tullu niin kamala tunne taksissa, kun se oli joutunu jättää mut sinne ja se kysy kuskilta et voidaanko kääntyä takas :´) Sillon mä kyllä ajattelin et oon maailman onnellisin tyttö.

Oon niin kiitollinen kaikesta siitä, mitä oon elämääni saanu. Mun ainoa uudenvuodenlupaukseni on lupaus olla kiitollinen. Kun mä saan elämääni jotain hyvää, mun mielestä paras tapa osoittaa kiitollisuutta on jakaa sitä hyvää myös muille  :)

Uusi vuosi tuo mun elämään muutoksen tuulia. Jännittää, jopa vähän pelottaa, mutta eniten odotan positiivisella mielellä mitä uutta on edessäpäin :)
Usko.
Outo joulu, kun et ole Pipa kotona! :/ Oon kyl vähän kade kun saat olla siellä lämmössä!!

....

1 kommentti:

  1. Aww suvi, ihana postaus <3

    Mä aloin melkeen rääkyyn ku luin, mut oon kahvilassa, ni en voi, tai muuten näytän hölmöltä! Aw, mul on mamia ikävä, meillä on maailman paras mami :')

    Haleja sinne, kohta nähään! <3

    luv, pipari

    VastaaPoista