tiistai 18. lokakuuta 2011

Shopping in Barcelona part uno!

Tein Barcelonasta muutaman herkullisen kosmetiikkalöydön... Kaikista paras ostos koko reissulla oli Bare mineralsin get started kit, jonka ostin Sephoralta :)  Oon niin kauan aikaa halunnu testata et onko nää todellakin kaiken sen hypetyksen arvoisia. Ja kaikkien iloksi voin todeta et ONHAN NE!:) Täällä suomessa tuo hinta on kyllä aika kirpeä espanjan hintoihin verrattuna :/ Mun tarkoitusperänä oli ostaa vain pelkkä sellainen mineraalimeikkiputeli, mutta sitten Sephoran ystävällinen myyjä/kosmetologi sai mut ylipuhuttua ostamaan tän koko starter kitin, joka sisältää kahtaa eri meikkipuuterisävyä, aurinkopuuterin, kiinnityspuuterin, 3 sivellintä ja primerin. Se oli niin hauska ku se neuvo käyttämään primeria "only then when you get married or you party hard" :D yeah, sure!
 Holy bare minerals! Love it.

 Ostin myös yhden toisen tuotteen, joka on saavuttanu kulttimaineen... Tätäkin oon halunnu testata jo niin kauan! Tää tarttu mukaan lentokentän tax freesta ...:)
Tykkään :) En tiiä, ostaisinko toiste tuon hinnan takia, mutta on tää kyl hyvää! Eniten tykkään ehkä tuon tuoksusta ja täyteläisyydestä :) Paljon plussaa suojakertoimesta.
 Yks parhaista kosteusvoiteista, joita oon kokeillu! Tää tuoksu tulee viemään mut aina takas Barcelonaan <3

 Yks parhaimmista puhdistusgeeleistä naismuistiin! Tän ostin Sephoralta kans, mut Suomessa esim. Kicks myy tätä :) Ihana passionhedelmätuoksu <3
No mansikkatuoksu on aina niin ihanaa! :) Voin aina pahan päivän tullen laittaa tätä  ja sit tää tuoksu muistuttaa mua Barcelonasta <3

P.S. SEPHORA = PARADISE <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti