torstai 4. elokuuta 2011

Tuffaste flickan på gymmet!

Hej o hoo! Parhaat treeniajat on kyllä aikasten aamusta tai sitten myöhään illasta :) Kaikista parasta siinä on se, että ei oo ruuhkaa! Parhaimmassa tapauksessa saat treenata aivan yksin 
= hyppiessä laitteesta toiseen voin vetää hölmöjä tanssikuvioita ja lauleskella. Tekee treenistä niin paljon hauskempaa :D Suosittelen!
 

Tuosta otsikosta puheen ollen...Mun mielestä on tosi vaikea kirjottaa suomeks tänne blogiin :D Kirjottaminen ylipäätänsä takkuilee. Yleensä kirjotan tänne eka jotain, mut sit ku luen sen läpi ni deletoin kaiken :) Mua ärsyttää lukea mun suomenkieltä.. Se on tylsää ja sanat on hassussa järjestyksessä ja kirjotan liian kirjakielisesti tai sitten päinvastoin :D Mun mielestä asiat vois ilmaista paljon hauskemmin englanniks tai sitten jopa ruotsiks. Mä ajattelen joskus ruotsiks, mikä on tosi outoa! Ja puhelen itekseni ääneen joskus på svenska.

Huhhu:D kuulostan vähintäänkin hölmöltä!  Well, that´s just me. Nati nati sötnosarna!

2 kommenttia:

  1. ihana tuo paita! onko se veromodan? muistaakseni siellä näin tuollaisen ainakin turkoosina :)

    diamondgirl-janika.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Tää on lindexin versio :) oikeen mukavuuspaita kerrassaan :D

    VastaaPoista