keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Favourite stuff

Kuvailin illalla jotain mun tän hetken lempparijuttuja. Nyt kun vihdoinkin oon oppinu käyttämään koruja, ajattelin esitellä muutaman söpöläisen mun korulippaasta:
Tän hetken kärkisijaa rannekoruissa pitävät Guessin ranneketju, sekä Primarkin kultainen käärmekoru. Oikeastaanhan tuo käärmekoru ei mikään varsinainen rannekoru ainakaan mulle oo, kun pidän sitä käsivarressa. Käärmekoru on ehkäpä paras ostos mun tähänastisessa koruhistoriassa!


Nää korut ei toki ikinä päihitä niitä lahjaksi saatuja koruja, joilla on tunnearvoa. Rakkaimmat korut ja lempparikorut on hieman eri asia :D
 Sormusosastolla kärkisijoilla on triplainen helmisormus. Kyseessä ei kuitenkaan oo mikään kohinoorin sormus, vaan ihan Gina Tricot -kamaa :)
 Kaulakoruissa lempparit on jo aikaisemmin esitelty Gina Tricot -helmikoru, sekä uutena tulokkaana hopeinen, pitkä rusettiriipus. Tuon rusettikorun sain työkaverilta lahjoituksena ihan tuosta noin vaan. Niin ylisuloisia työkavereita mulla!
 Lempparikorvikset tulee myös Gina Tricotilta. Tykkään roikkuvista korviksista, mutten liian BANG BANG JA BLING BLING -raskaansarjan yksilöistä. Nää on sopivan blingit, ja tykkään moista pienistä helmipalleroisista!


Siinäpä niitä minu koruja :)
 Ulkona on niin superlämmin, mahtavaa! Ainoa haittapuoli tässä lämmössä on se, että sisätiloissa töissä on niin pirun kuuma :( Taas on dilemma, että mites vähän sitä kehtais vaatetta laittaa töihin. Sain just viestin et mun h&m:n paketti on saapunu lähiärrälle, joten suuntaan sinne seuraavaks. Toivottavasti löytäisin paketista ratkaisun mun vaatedilemmaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti