tiistai 19. huhtikuuta 2011

One Big Balcony, please!

Missä se parveke on, silloin kun sitä tarttis??? Ihan hirveä ikävä parveketta nyt, kun kevätaurinko saapui vihdoinkin tänne miinuscelsiusaste eskimomaahan!!
 Mun hietsun kämpässä oli parveke! Se oli pieni, mutta yli söpö :( Siellä oli ihana istuskella niin kahvikupin kuin skumppalasinkin kanssa :D Nyyh :´(
 Ja sieltä pysty kuvata pieniä hassuja kissoja, jotka suunnittelee karkaavansa olkkarin ikkunasta. 
Kesä, kuohuviini ja mun hietsun minikokoinen parveke. Lyömätön kombinaatio!

Olin tuossa yks ilta takaperin Hannan luona kyläilemässä... Ei paljoa helpottanu mun parveke-kuumetta ei, kun tyttösellä on tuolla sellainen mielettömän kokoinen parveke! Siinä parveke-hurmoksessa räpsin muutaman kuvan. Älkää naurako. Mulla on nyt ihan oikeasti paha mieli. Ja haluun sen parvekkeen.En 



2 kommenttia:

  1. no mutta jos parveketta tekee mieli, nii eikö se oo vaa muuttaa asuntoo jossa sellane ois:) varsinkin kun keväisin aina nuita asuntoja vapautuu♪♫♪♫♫♪

    VastaaPoista