maanantai 28. helmikuuta 2011

SHAKEY SNAKEY

HOI! (jostain syystä tuo otsikko on tähän aikaan illasta ihan hulvaton! :D Huomenna todennäköisesti ei.)
Oltiin tänään kokkolassa käymässä tyttöjen kanssa hieman shoppailemassa ja katsastamassa meininkiä :D Lopun ajasta oonkin sitten jatkanu samaa lunkia linjaa. Oon kyllä menny ihan aivot narikkaan-meiningillä, ja unohdinkin täysin ilmoittaa yhdelle opettajalle, etten osallistu tän päiväiselle luennolle. Joo hups vaan, meillä oli tentti ja osallistuminen oli aikas tärkeää.. Mut olin päättäny etten jaksa lukea nyt mihkää tenttiin. Aikuismaista olisi toki ilmoittaa olevansa poissa :D No joo, huomenna paluu arkeen. Lähden aamukuuden bussilla Vaasaan, ja yhdeksältä sitten pitäis olla skarppina jo tulkkaamassa. Shiiiiiit, siitä tulikin mieleen yks Alexander Stubbin puhe, joka mun pitäis valmistella huomiselle. Tiedossa siis lyhyet yöunet... Voi Stubbi sentään!!!

Mulla jäi mun raitasukkikset epähuomiossa jalkaan :D Mutta nyt jälkeenpäin kattelessa ne on just sopivan epäsopiva lisäys kokonaisuuteen! Oliivinvihreä pusero on Vilasta (object). Vaasan Vilassa on meneillään muuttomyynti, josta nappasin tän mukaani 5€:lla. Nice! Normihinta 39,90€. Eipä ois alkuperäisellä hinnalla tullu ikimaailmassa kauppoja.

Käärmekoru äitiltä lainassa. Muistaakseni tämä kaunokainen oli Bik Bokista :)
Ciaokki! /Suba

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti