sunnuntai 6. helmikuuta 2011

party, tequila, fistpump.. And life is sweet :)

Hola Lolas! Kun päässä soi non stoppina mä oon kännissä, missä sää oot ni tietää missä sitä huiteli viikonlopun. No Melodyssahan minä, ja vieläpä sekä perjantaina että lauantaina :D Tää on uutta! Tätä ei oo tullu harastettua vuoden päiviin ;) Mutta oli niin hauskaa, että vois ottaa pian taas uudestaan. Mitä sitä nyt hidastelemaan ku on päässy kerran vauhtiin! Ens viikonloppuna onneks onki ihan mega-über-bailut @Vaasa, kun mun pieni party-animal täyttää vuosia 8)

Minu hassu party animalini! Varsinki tässä kuvassa meijän hiukset näyttää tosi samanvärisiltä :D Outoa, kun on tottunu olemaan ihan eriparipäät siskonsa kanssa.

Perjantai-ilta lähti käyntiin Nettarin 2€:n päiviltä, josta matka jatku Melodyn tanssilattialle. Mun ei ollu tarkotus mitään ottaa, koska olin ajatellut olla fiksu antibioottien käyttäjä ;D Hups. 
Oispa mullakin tuksuhuulet.
Mun ja Sinin laukut:D Primarkin alesta kummatkin. Nuo tilaihmeet makso vaan 3£ kappale!

Sitten Pum vaan ja tuli  lauantai. Käytiin tyttöjen kanssa kaupungilla kiertelemässä, ja löysin Seppälästä suloisen röyhelöhameen. Sitä lähdin hakemaankin aivan varta vasten, ja mun tuurilla alerekissä roikkui yksi 36 -koko! Se on ihan aavistuksen reilu, mutta köytän sen sitten vyöllä! Olin jopa itekkin yllättyny tästä hamevalinnasta. Mulla tuli vaan sellainen visio heti, kun näin tän Vaasan Seppälässä. Aivan ihastutttava keväällä basic valkoisen topin kanssa :)

Käytiin myös ruokakaupassa ja mä sain hurjastella kauppakärryllä! Fast n furious Suvi goes Citymarket.

Olin alunperin ajatellu laittaa tuo uuden hameen päälle lauantain rientoihin, mutta koko homma meni uusiks ku en löytäny valkosta toppia Sinin tai Satun vaatekaapista. Siniltä löysin yhden, mutta siinä oli itseruskettavarajat :P Ihan kamala vaateangsti iski ja vaihdoin vaatteita ainakin toistakymmentä kertaa. Loppujen lopuks kyyti soitti jo ulkoa ja oli pakko tehdä tärkeitä ratkaisuja. Päädyin samaan asuun (eli Sinin mekkoon/toppiin) kuin edellisiltana. FAIL. Haha, ei samaa asua käytetä kahtena iltana peräkkäin ;)
Vaateriisi isolla V:llä
Ready! Näytän joltain quasimodolta takaapäin. ei hyvä :D Yksiolkaiminen mekko Siniltä lainassa.

Tänä aamuna olo oli sitten vähän tällanen :D 
Haha, sainko mä lauantaina jostain Tuksuhuulet?:D

Loppuhuipennukseksi kuvia mun viikonlopun kulinaristisista elämyksistä:
 Korv Göransin Kebab-kastiketta voi laittaa melkeen kaikkeen. YUM YUM, I´M HOOKED! 

Ja pikkusuolakaloja voi laittaa suklaajätskin sekaan. MEGA YUM!


That´s that. Hyvää yötä ♥ 

2 kommenttia:

  1. toi laukku on ihan unelma!! oikee kunnon löytö :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Haha, ja ei ollu hinnalla pilattu ;) Omistan kuitenkin aivan liian vähän clutcheja... Haluisin jonkun leopardi-kuvioisen seuraavaks :) Havaintoja? Anybody? 8)

    VastaaPoista