torstai 27. tammikuuta 2011

Objektliknande adverbial in my ass!

Asennevamma? Mulla!
Elän jo ties monettako viikkoa Resilarin voimin. Mynthoneita menee päivään enemmän ku sallitaan ja talon roskikset täyttyy mun käytetyistä nessuista. Oon kouluhommissa ihan taantumassa, koska oon ollu pois useamman päivän. Kävelen kuin kyttyräselkäinen mummo, koska yskiminen on kipeyttäny mun vasemman puoleisen kyljen. Mutta muuten ei valittamista ;)  Se on vaan se YSKÄ . arghhhhhhhhh. Huomenna pakko mennä sinne YTHS:lle ottaa selvää, millä ihmeaineella elämä taas voittais! Naama on ihan kärsiny sairastelusta, ja ei oo huvittanu oikeen panostaa mihinkään laittautumisiin. Tänään pistin pikkasen effortia, kun oli kokous- ja konferenssiruotsinkurssi, ja pidettiin pienimuotoinen esittely tulkkauksesta.

 

 Nuo mustat koreavyötäröiset, aavistuksen haaremimalliset housut ostin joskus syksyllä Kapp Ahlista n.4€:lla! Se oli joku semmonen perinteinen alehinnasta puolet -juttu. Nää on tosi kivat. Mut kaikki korkeavyötäröinen on MAJOR PROBLEM, koska mulla on kunnon assin sijasta vain selänjatke ;D Mutta tiedättekös, ei siitä sen enempää. Raitapaita ja lepardihuivi on aina lempparit<3 Niihin voi aina luottaa!  

Onneks tänään oli vain tuo yksi luento. Pitäis olla reipas opiskelija ja tehdä kielioppitehtäviä, koska mulla on 2 Grammatik -kurssia käynnissä. Oon jo nyt niin pihalla ja jäljessä kaikesta :D Jotain kamalinta näissä ruotsin opinnoissa on kyllä ollu nuo grammatik-kurssit. SATSSCHEMA ON KIROSANA. No onneks mulla on nyt keväällä kivojakin kursseja, kuten tulkkausta, norjaa ja tanskaa mm.
 
 
 Ja kaikkihan tietää, mitä se "opiskelen tehokkasti kielioppia" tarkoittaa... Spotify soi täysillä, on aivan pakko siivota, ja kirjottaa tänne, ja kattoa tän hetken parhaat matkahinnat supersaver.fi:stä ja ebookersilta.... ;)    
 
Tää on just mun tasolle sopivaa yliopisto-opiskelua:D Vihdoinkin opin sitä norjan kieltä. Harmitti niin vietävästi, kun dressmannilla kävi kesällä dressmannin the big bosseja Norjasta (jos en kovin valehtele, niin se oli muistaakseni dressmannin perustaja:), enkä vielä osannu norjaa :( Olisko vähän tehny vaikutuksen :D 

 ♥ Suvi 

2 kommenttia:

  1. ihanat noi housut käytä niitä enemmän

    luv, Sini.

    VastaaPoista
  2. kiitus nipa :) Pitää käyttää ehkä juu! On ne aikas kivat, kakkipöksyt :D

    eheh

    VastaaPoista