torstai 28. lokakuuta 2010

my first french manicure (made by my boyfriend:D)

Hyvää huomenta!
Ostin h&m:ltä french manicure-kynsilakkapakkauksen. Parempaakin laatua varmaan sais, mutta näillä mä pääsen hyvin alkuun! Tai no, Tonyhan nää mulle taiteili vasempaan käteen ku ei siitä meinannu mitään tulla :D Kynnet on vaellusreisuun jäjiltä vielä vähän lyhyemmät, taidan kasvattaa niitä vain vähäsen enää, koska pidemmillä on niin vaikea soittaa pianoa.
Kynsien lisäksi oon innostunu sormuksista! Haha, olisikohan tästä kiittäminen Siniä?;) Ainoastaan budjettisormuksia omistan vielä toistaiseksi, mutta ehkä jonain päivänä... ;) Nuo ylläolevassa kuvassa olevat 6 kpl sormusta löytyi h&m:ltä myös, ja hinta oli vain 2,95€! :)
Ja mitenkäs oon ennen selvinny ilman MEIKKIVOIDESIVELLINTÄ? Tämäkin vain h&m-laatua, kuinkakohan ihana olisi aidosta karvasta valmistettu? Too good to be true... Tää on niin kätevä, kun tässä on kaks päätä, toisessa tuo poskipunasivellin. Ja tuolla siveltimellä on meikkivoiteen lisäks niin mukava levittää puuterimaisia koostumuksia. Saa niin hyvin nenäpieliinkin levittymään :)

Ja kosmetiikasta puheen ollen, tein aamukahvin lomassa tilausta avonille.. Eh, tuo pikkulista ei ainakaan riittäny :P Mutta ostoksien loppusumma jäi vain himan yli 20 €:n, kun löytyi kaikkea kivaa edullista :) Aina on niin kiva kokeilla jotain uutta!

 p.s. oon ihan heikkona tuoksukynttilöihin. Tällä hetkellä keittiössä tuoksuu "puhdas puuvilla". Ihanan raikas ja puhdas tuoksu! Tuoksuu vastapestylle pyykille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti