maanantai 4. lokakuuta 2010

04102010

Guten Morgen Murmelit! Jee--jee, opintotuki tulee tänään!!! Sitä pitäis juhlia ostamalla jotain kivaa, eikös näin? ;) 

Tällainen murmeli mulla oli viikonloppuna kainalossa :)Siinäpä vasta mies!

Voisin elää ympärivuorokautisesti tuossa GT:n ruutupaidassa. Se on pemmoinen, lämmin, mukava ja peittää kaikki kriittisimmät alueet :D Tältä näytin viikonloppuna suurimman osan ajasta, koska olin taas pakannut mukamas vain yhdet vaatteet mukaan jeppikseen. Ja kuitenkin mulla on tavaraa aina tuhottomasti mukana???

Tää on semmoinen kuva, että tekis mieli vetää paintilla kasvoille kunnon vinosilmät ja mehevät viikset.


Hyvillä fiiliksillä uuteen viikkoon. Ei mitään mahdottomuuksia tiedossa :) Kalenterin mukaan oon lähdössä hoitelemaan asioita yliopistolle klo 11 eteenpäin, mutta täällä mä vaan yöpaidassa vuodesohvalla puolimakuuasennossa datailen... Nyt Duracell-vaihde päälle! ADIOS!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti