lauantai 14. elokuuta 2010

Sex ON The Beach

Musi musi, täällä suba! (nyt kelpais yks sex on the beach! :D)

Muuttoon enää 2 yötä. Voihan nenä, mahtavaa! Haluaisin vaan koko ajan ostella kaikkea uutta ja kivaa sisustustavaraa, mutta mulla loppu rahat kesken :D Tästä johtuen oonkin kehitelly master planin! Jos huomenna on hyvä sää (mitä foreca lupaili) meen torille myymään romuja ja vaatteita. Mun saamani infon mukaan Vaasan torilla on vielä ainakin huomenna se ilmainen torikirppishommelli???? Tää on niin hyvä suunnitelma, mutta on kovin todennäköistä et se jää suunnitelmavaiheeseen.

 Tämmöisiä kylppärijuttuja löysin tänään Hemtexistä. Kaikki yhtensä alle 20€, joten hyvät kaupat tein! Kylppärimatto, suihkuverho ja nestesaippuapullo.

Mitäs muuta? Sairaana oon riehunu nyt pari päivää töissä, mutta tämänhetkinen olotila ihan jees. Kurkku on tosi kipee, mutta muuten epäkuumeinen olo. Poden tosi huonoa omatuntoa, että oon vaan herkutellu nyt muutaman päivän (lue:muutama viikko) putkeen ja salitreenitkin on jääny jonnekkin alkuinnostuksen vihreille laitumille. RYHDISTÄYDY NAINEN!

Musta tuntuu olevan aina näitä syömis- ja herkuttelukuvia. Nämäkin 2 kuvaa yhdeltä ja samalta päivältä. 

Tästä johtuen yritän nyt ottaa tuota ruokavaliota hieman tarkkailuun ja sen kunniaksi syön tänään lauantainamujen sijaan mustikoita ja minitomaatteja. (tiiän niin miten täs käy :D Puol 11 me ollaa tonyn kaa matkalla filmtowniin ostaa mulle "muutama" karkkinen, ku mun niin tekee mieli :D) 


Haha, ei voi olla todellista et ihminen kuulee jonkun biisin näin väärin:D Kyseessä T.I. Whatever You Like. Sini on kuunnellu tätä aika paljon ja oon aina luullu et tässä lauletaan "SEX ON THE BEACH, STRONG, NO ICE...." wtf?? ja sit siinä lauletaankin "STACKS ON DECK, PATRO´N ON ICE..." ja luulin et siinä lauletaan sex on the beachistä :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti