sunnuntai 11. heinäkuuta 2010

Lets take a Boat trip to the Bahamas

Haba Haba! Laitoin justiinsa aurinkosuojasuihkeöljyhommelia ja aattelin hieman lisäillä kuvia tänne sillä aikaa ku oottelen sen imeytymistä ja pääsen ulos ottamaan aurinkoa :)
Kaappasin Satun Vaasaan perjantaina. Satu esittelee meidän leffavuokrauksia ^^ Aika tyttömäisissä leffoissa siis mentiin!

Sitten me tultiin eilen takas jeppikseen ja mä esittelin vuorostaan mun uutta hienoa mekkosta! Sini toi tän mulle Helsingin reissultaan (från Monki8) Vähänkö ihastuin tähän heti ensisilmäyksellä! En varmaan ois ite kuitenkaan tajunnu tämmöistä ostaa, joten kiitos Sinin pettämättömän tyylitajun :) I LOVE IT <3 -75% tarralapusta päätellen rakas siskoni ei joutunut vararikkoon, vaikka tämmöisen minulle sieltä kiikuttikin mukanaan.

 kiitos Satulle kuvista!
Suuntana Joonaksen mökki heti kun kotiuduttiin Vaasasta... Olin niiiiiiiiiiiin super mahtavissa fiiliksissä kun sain olla moottoriveneen kyydissä -ja vieläpä ajaa semmoista! Veneily on niin mielettömän hauskaa, miksei meilläkin voi olla venettä???
Ihan sama vaikka on tukka vähä vinkuralla tässa kuvassa. MÄPÄS SAIN AJAA VENETTÄ! :)

 Lotta esittelee pelastusliivimuotia :)

Olipas lyhyt, mutta sitäkin hauskempi mökkireissu. Tämmöisiä lisää kiitos :) Nyt ulos aurinkoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti