perjantai 11. kesäkuuta 2010

I´m not dead part dos

Bleiseri on uusin kirpputorilöytö. 1,50€ köyhempi tämän takia. NOT BAD!

Haha. Laughing my ass off. Kotona ei toimi kone, ja kotikotona ei toimi netti. Bloggaamisesta ei oo siis tullu yhtikäs mitään. Oon ollut kiireinen pieni Duracell pupu tän viikon. Hyppiny ja duruttanu töistä kotiin, ja kotoa töihin. Siinä välissä ehtiny vaihtaa kaupunkiakin. Mutta on kyllä hauskaa piisannu!   
Kiitos emilialle kuvasta! Plantagenissa kukkaostoksilla. Minu asunnostahan tulee tätä menoa viidakko! Jee, vähänkö ois siisiiiiiiii :) Huivi, huppari ja laukku second hand. Tuo Bik Bokin "Fiona the friendly" -huppari on niin lemppari ja yksi parhaimmista kirpputorilöydöistä ikinä.

Koin eilen jonkin sortin mental breakdownin. Kaikki asiat suututti ja meni mönkään. Onneksi siskoni on maailman ihanin ja tietää, millä tämän tytön saa paremmalle mielelle. Oh, thank you Njipa <3

Tänään oon viettäny rennon päivän äitin kanssa, ja sama meno jatkui täällä kotona Tonyn kanssa. Voih, mulla on niin ihania ihmisiä mun ympärillä. Oon niin superonnellinen tyttö :) Huomenna minut bongaa taas Dressmannilta, siellä mä mennä durutan kovaa!  
Muimui. //Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti