torstai 20. toukokuuta 2010

Think pink!

Pinkki paita Gina Tricot, kukkatrikoohamonen Zara.
 
Tänään mentiin pinkissä! Heitin aamulla jotain mukavan helppoa päälle. Lähtökohtana oli asu, joka ei kaipaa legginssejä tai sukkahousuja. Tuntuu et mun kaikki hameet on liian lyhyitä semmoiseen :D Mut tää trikoohamonen toimii sekä ylempänä että alempana vyötäröllä :) Kaupungilla oli oikein mukava kesämeno taas tänään, ja oli tosi mukava tavata Siniä ja Maria, jotka oli tullu Vaasaan pienelle shoppailureissulle. 

Tuhkimo höpönassu on vähän levoton ku Tony lähti jo jeppikseen. Se yritti tänään jemmautua mun isoon siniseen laukkuun ku olin lähössä kotoa :D Höpönassu ois halunnu lähteä mamin kaa kaupungille :( Tuhkimo oli tosi ilonen ku tulin töistä ja olin käyny kaupan kautta hakee sen lemppariherkkuaterian :) Mami on taas suosiossa, jipei!

Palkitsin itteni työpäivän päätteeks uusimmalla Glamourilla. Oih, saan käpertyä peiton alle ja lueskella tuota ennen nukkumaanmenoa :)

Kosmetiikkavarasto sai tänään kesätäydennystä uudesta aurinkopuuterista. Toimiva tuote, ja h&m:n 3,95€ hinta ei paljoa kirpaise:) Eikä tarvi ressata, jos tää tippuu ja hajoaa! (niin käy valitettavan usein ainaki mun puuterirasioille)

Bonne nuit!  //Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti