sunnuntai 23. toukokuuta 2010

My 8 dirty little secrets

...what it comes to music.
1. Kuuntelen Justin Bieberiä aina sillon ku oon yksin kotona. Lempparibiisi on tietenkin ah niin ihana Baby. No mitä??? se on tosi hyvä oikeesti! ;D
2. Oon kehitelly Adam Lambertin If i had You menobiisiin koreografian. Biisi on hieman euroviisutyylistä kamaa, joten koreografia on sitten sen mukainen! Voin ottaa siitä videoklipin, jos tätä postausta kommentoi 10 henkilöä tai enemmän. Häähää, niinpä niin. Sitä minäkin, eipä ole kovin todennäköistä semmoinen nolo kuvamateriaali täällä blogissa ;D
3. Osaan Taylor Swiftin Love story -biisistä sanat ulkoa alusta loppuun.
4. ... Samoin sanat mm. Kake Randelin ja Janne Tulkin monesta kappaleesta:D Tästä syyttäminen on yksinkertaisesti isiä. Nasta Pimu toimii aina 8)
5. Perustettiin kaveriporukalla muksuina ( oih, yritän vakuutella ittelleni epätoivoisesti et olin alle 10 v.) bändi nimeltä Hitti Britti. Kuumaa kamaa, listahittejä jok ikinen biisi. ( still trying...)
6. Pieniä kun oltiin ni me keksittiin Sinin kaa suomenkielisiä sanoituksia kreikankielisiin kappaleisiin, joita isi kuunteli. Voisinpa melkeen vakuuttaa et jos ne ikärajattomia olis ni jotain meijän sanoituksia pitäis hieman sensuroida...
7. Lauloin pienempänä tyttönä paaaaaljon karaokea kotona ( joo eiku lähikapakassa:D) Mun lempparit oli lasten lauluista Tao Tao ja aikuisten puolelta tykkäsin Cherbourgin sateenvarjoista!
8. Nykyään laulan vaan sillon tällön, ku oon saanu jotain pientä rohkasua :D Jos pääsisin korkealle, niin laulaisin Stellan biisejä :)
// suba tha monkey

1 kommentti: