keskiviikko 19. toukokuuta 2010

Love this City.Love the Spring

Oon niin ihastunu keväiseen Vaasaan! Jokainen päivä oon löytäny kaupungista jotain uutta ja mielenkiintoista :) Rakastan käyskennellä keskustassa ja ihastella vanhoja ihania rakennuksia ja niiden kattohuoneistoja! Vaasan satama-alueet on myös niin ihania, aivan uskomattoman kaunista ja romanttista ilta-auringossa <3

Aikamoisena kotikissana viihdyn myös kotosalla vallan mainiosti:) Voipi istuskella ikkunalaudalla tai parvekkeella ihastelemassa luonnon ihmeellisyyksiä!
Viimepäivät on ollu hiukset kiinni -päiviä. Toivoisin vaan tuuheampaa poninhäntää ni sit ois hyvä ;) Mitäs muuta hiukset kiinni -variaatioita voisin toteuttaa? Kun tuosta hiusmäärästä en oikeen ikinä saa niin muhkeaa nutturaakaan väsättyä :/ Semmoisesta kyl tykkäisin! Omistan yhden Glitteristä ostetun lisäkkeen, joka on täysin samaa väriä ku mun oma hiusväri. Se on kyl ihan mukavasti vääntyny nutturaks, melkeinpä vaan liian isoks sellaiseks! Kunnon Pikku Myy :D Mutta se on muuttunu jo aika hampuks se lisäke...

Näitä farkkuja oon pitäny viime päivinä paljon. Ostin nää aikoinaan kirpparilta eurolla ja Sini leikkeli niihin vähän tuuletusaukkoja :) Ihanan pehmeät ja mukavat jalassa.! Jos töissä ei pitäis noudattaa jonkin linjan Dress Codea, pitäisin näitä varmaan joka toinen päivä sielläkin;) 

Nyt Tuhkimo ja minä mennään laittaan meille jotain purtavaa ja sit me varmaan katotaan Avatar. Meillä on tyttöjenilta ku Tony lähti eräseikkailulle!
//Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti