maanantai 19. huhtikuuta 2010

littlest things

Olipahan mukavan rentouttava viikonloppu! Blogissa on ollu hiljaista.. Kun Sini ei oo laittanu mitään, niin ei pahemmin huvita muakaan :( No mutta ehkäpä se tästä vielä.. Paljon on ideoita ja inspiraatioita, joita varmasti omaksi ilokseni tänne laittelen. Ja Sini lupas mulle kamerankin tälle viikolle, oon ihan supersupermegaonnellinen :)

Tänään ja huomenna töitä, keskiviikko ja torstai vapaa. Vaapapäivät tulee kyllä niin tarpeeseen, sillä ehdin paneutua koulujuttuihin. Ja keskiviikko on juhlapäivä ;) Silloin on jotain mukavaa tiedossa!

Söin just äsken aamupalaa ja lueskelin satun seventeen lehteä. Tosi kiva lehti, vaikka en taidakaan olla ihan kohderyhmän kärkipäässä? :) Tykkäsin kaikista lehden toteuttamista asukokonaisuuksista!

Ja tämmöisen vekkulin kanssa oon pemmoillu koko aamun. Pemmoillaan varastoon, ku en kuitenkaan nää Pepiä joka päivä.. Olet niin rakas pepiseni<3

Miksi oi miksi mun iho on kuivunut ja ärtynyt ja punainen suunpielistä? Ihan järkyttävän näköistä. Tietämättömänä oon kehitellyt teorian, jonka mukaan oon juonu liikaa kahvia ja mun elimistö ja iho on sen takia kuivunu ja hilseilee :D Niin tai näin, nyt on jokatapauksessa menossa vesi+bepanthen -kuuri!

Nyt pakkaamaan ja laittautumaan, tämä tyttö suuntaa kohta takaisin Vaasaan. //suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti