sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

Sunday was a fun day

Kylläpäs runoilin hienon ja omaperäisen otsikon :D
Jes! Löysin h&m:ltä sen kevättakin tänään :) (alempana kuva siitä Sinin yllä:) Sini oli ostanu eilen aivan samanlaisen. Hinta ei ollut päätähuimaava, 13 € ja risat alennuksien jälkeen :) Nyt kevättakkikokoelma tarvii vielä jonkun kivan tyylikkään trench coatin, jonka voi yhdistää kevätmekkosten kanssa :) Ja ehkäpä vielä joku pidemmän mallinen, rento parka...? "Nahkis" löytyykin jo kaapista. 
And I´m ready for spring! 

Äiti, Sini ja Satu lähti kotiin tänään... Jäi vähän tyhjä fiilis:( 
Ne on aina niin ihanaa seuraa<3 Hih, mut oli kiva ku kulti tuli kotiin ja nyt pidetään ihana löhöilysunnuntai-ilta. Lämpimiä voileipiä, irtokarkkia ja rullallinen vessapaperia. Hehheh, mulla on ihan hirvee nuhatus:D Niistän mun nenän varmaa kohta irti.

Tuhkimo nauttii auringosta keittiön pöydällä:) Sen lisäks et Tuhkimo kylpee aina siinä lavuaarissa, ni se sabotoi mun lukemisia :D Jos pidän lehteä pöydällä, ni se tulee makaamaan ja kiehnäämään sen päälle. Killi mikä Milli!


Voisinpa sanoa, että tuo oon minä ;) Mutta Sini aka Njipahan se siinä :)
Eli tuossa se takki nyt on!
(Ja saisinko nuo Njipan hiukset? Kiitos!)

/suba

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti