sunnuntai 28. maaliskuuta 2010

Laita tähän otsikko

Huomenta! ( otsikoiden keksiminen voi olla vaikeaa joskus)
Sunnuntait on mahtavia, kun saa nukkua myöhään. Ja voi löhöillä koko päivän sängyssä.. Oon kyllä tehny kouluhommia, mutta paljon mukavempaa ku voi istua sängyssä peiton alla niitä tekemässä :)

Tykkäättekö te siemenistä? Auringonkukan- ja kurpitsansiemenet on niin hyviä melkein ihan mihin vaan! Ite laitan yleensä jugurttiin aamupalaks, mutta toimii myös leivonnassa ja ruoanlaitossa :) Siemenet ja pähkinät toimii mulla tosi hyvin, koska niistä saan kuitua, vitaamiineja ja mineraaleja. Mulla on myös porkkana-periodi nyt meneillään, eläen siinä uskossa et saan kesällä hyvän rusketuksen ;)

En malta oottaa Sinin ja mun Helsinki-reissua pääsiäisen jälkeisellä viikolla! Viime kerrasta on liian pitkä aika. Siitä tulee taatusti superhauskaa :) Nyt vielä pitäis malttaa reilu viikko odottaa. Voisinpa olla maksamatta vuokraa, ja laittaa koko opintotuen shoppailurahoiks. Hmm... ostoslista on pitkä ja loputon.



Oon niin koukussa kukkakuvioon, että varmasti tulee kukkasia mukaan sit shoppailureissulta.
Tuo h&m:n trikoomekko on tooooosi kiva, tosin makkarakuori se kyl olis mun päällä. Mut tykkään niin tosta kukkakuviosta <3 Ja tiiättekö mikä ois ihan mahti? Kukkakuviollinen laukku! Mistäköhän semmoisen löytäis? 8)



////Suba
Posted by Picasa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti