maanantai 1. maaliskuuta 2010

"Did somebody sit on your hair? I mean, it looks a little flat there."

Huomenta!
Kello lähenee vasta aamukymmentä, ja mä oon ehtiny tänä aamuna jo vaikka mitä! Vein äitin töihin, käytiin Pepin kaa kävelylenkillä, pesin pyykkiä ja tein jopa yhden käännöstehtävän :) Gut gut, super gut Suvi! Tekis mieli mennä aamusaunaan, en oo saunonu niin pitkään aikaan... Ehkä teen jotain lihaskuntotreeniä tässä vielä vähän, ni saan hyvillä mielin mennä saunaan. Mua hävettää mun menneen talven liikunnallinen panostus. Hyötyliikunnan lisäks en oo kyllä tehny paljoa mitään kestävyyden tai lihasten saralla. Kamalaaaaaa :(
Mutta kyllä mä tästä vielä nousen :D Pakko!

Mahtavaa, nyt jo maaliskuu! Vois kyl skipata sen tulevan loskakelin ja siirtyä suoraan paljaaseen asfalttiin???

Blogin puolella oli taas tosi hiljaista viikonlopun ajan. Yksinkertaisesti ei tapahtunu mitään erikoista. Jääkiekkoa, leffoja, ruokaa :) Harmittaa ku mulla ei oo kunnon lomaviikkoa, ku viimeviikko oli tenttiviikko. Mut ei se niin hirveetä, ihan mukavia kursseja oikeastaan menossa :) Huomenna takas jo Vaasaan!

Tästä se päivä lähtee käyntiin; aamupalaa ja blogien lukemista :)

Check this out: Satun lasikokoelma 8) Miten se onkaan osannu olla rikkomatta ja kadottamatta noita? :D Mä ainakin kadotan/rikon yhet aurinkolasit per kesä...

Tunnistatteko nämä henkilöt ja mikä leffa on kyseessä? :D
Aunt Voula: Nikki, how come you no come to curler my hairs this morning?
Nikki: Ma! I had to drop Dimos at work. And now, I gotta go open the travel agency, because, you know, some jag-off and his big-ass girlfriend are too busy.
Angelo: Ma! Tell her I open up the dry cleaners every day, and I think it's about time she did something for a change.
Nikki: Excuse me? Do you know who's at the dry cleaner this morning? My husband is at the dry cleaner!
Angelo: You're always at the beauty parlor, with your nails and your hair and everything.
Nikki: Don't you talk about my hair! You are so lazy! You and your big-ass girlfriend do nothing!
Angelo: Did somebody sit on your hair? I mean, it looks a little flat there.
Nikki: Angelo... bite me!

 /suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti