maanantai 1. helmikuuta 2010

MIRROR, MIRROR ON THE WALL


Hubba hubba everybody! Greetings from the couch!
Nyt tulee pitkä sohvaistunto ku tv:stä tulee huippumalli haussa ja sinkkuelämää tuplatupla -jaksot :) (tupla,tripla..mikä sit tulee???:) 

Mukavan pehmeä lasku ihanan rentouttavalle viikonlopulle:) Eilen ostin jotain, mitä oon tarvinnu jo aivan liian kauan tänne kämppään. Nimittäin kokovartalopeilin! Eilen sitten piti tarttua tilaisuuteen ku Anttilassa oli peilit -20% alennuksessa, ja koska kavereilla oli se auto peilin kyyditykseen :) Miten ihmeessä oon selvinny ilman sitä??? No Sini naureskelikin vähän puhelimessa, että miltäköhän mun asukokonaisuudet oikeen on näyttäny ku aamulla oon lähteny liikkeelle. Njaa, täytyy tunnustaa että oon noudattanu viimeaikoina vähän liikaa "mitä ekana kaapista sattuu käteen tarttumaan" ja "mukavuusvaatteita" -periaatteita. Häpeä.

Uusi peili. Ja Tuhkimo :)

Tänään poikkesin Cittariin tarkotuksena ostaa uusin UK Glamour, kun en ollu vielä sitä ehtiny ostaa. MUTTA mitäs kummia, lehti makso 8,70€! WTF???!! Ja just kun aiemmassa postauksessa (joka löytyy tästä: http://dancingshoesx2.blogspot.com/2010/01/hubba-hubba-zing-zing-baby-im-going.html ) mainostin kuinka Glamour UK edition on niin edullinen. Voiko olla mahollista? Eikä siinä ollu mtn lisäliitteitä, ja oli kaiken lisäks normaalia ohuempi! Toivottavasti tää kauhea epäkohta korjataan, etten menetä yöuniani lopullisesti :D

Enjoy your telly night!


/suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti