tiistai 23. helmikuuta 2010

ME, MYSELF AND MY BAMBI

Muuui! Tenttiviikko käynnissä, mikä tarkoittaa mukavia kotiaamuja :) Huomenna tosin venäjän tunti aamulla, mut ei se haittaa ku se on niin hauskaa! Pitää varmaankin suosiolla jäädä sit yliopistolle lukemaan torstain ja perjantain tentteihin, kun kotona on aivan liikaa kaikkia muita virikkeitä. Kuten tänään aamupäivällä ku postiluukusta putos uusin Trendi (olin tilannu näytenumeron).Pistin lehden jemmaan, mutta sit se vaivas mua koko ajan ja lopulta oli pakko sneak peak selata se;)

Trendi vs.Tolkning-tenttikirja. It´s so hard to decide...

Hahaa, mun oli pakko kuvata mun "lounas" :D Tää on kyllä kieltämättä hieman kyseenalaisen näköistä. Pakastepussin pinaattia siis kyseessä! (Ja ei huolta, söin kyllä muutakin :)

Soittivat tänään ja kaupittelivat Trendiä, ja menin tilaamaan. Sen verran tehokas oli myyjän myyntipuhe:) Ja ne tilaajalahjat oli niin houkuttelvia. Mulle ei oo tullu mitään lehteä sen jälkeen, kun ylä-asteella lopetin Demin tilaamisen.  Nyt tosin tilasin samaisen kuukauden sisään Sinille synttärilahjaks Ellen 6 kk:n paketin :)

Ja jipei, kattokaapas mitä vihdoin ostin! Nyt tää ihana bambi-hihaton oli tullu hm:n lastenpuolelle :) Olin niin iloinen! Ja söpö bambi oli vain 4,90€ arvoinen. Not bad.
 Ostin myös tuon ihanan kukkapäänauhan. Niitä löytyi myös luonnonvalk., liilan ja mustan väreissä. Tämäkin siis lastenpuolelta. Pelkäsin, että olis liian tiukka näin isoon aikuiseen päähän, mutta ei ollut! Melkeinpä parempi koko, kuin esimerkiksi lindexin vastaavanlaiset :)

Päivän asuna toimi ihanin ja lempparein farkkuhame (h&m), raitapaita (Saatu Satulta, joku Seppälän lastenpuolelta ehkäpä?) ja Siniltä kaapattu neuletakki (Gina Tricot). Mä oon niin vannoutunut farkkuhametyttö:) Se vaan toimii mun kropassa aina!

P.S. Oli todella ongelmia kuvienlatauksessa, tuo picasan kautta lataaminen ei aina vissiin näytä noita kuvia. Ähh, ärsyttää ku asiat ei voi olla niin yksinkertaisia.

/suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti