torstai 14. tammikuuta 2010

Väriä elämään

Helou! Asia on nyt näin että minä ja Sini ollaan ihan eri kaupungeissa tällä hetkellä, ja mulla on ikävä mun siskoa. Mutta onneksi me taas pian nähään ja saadaan nauraa ittemme kipeiks ( Sini on yks niistä harvoista, jotka ymmärtää mun huumorintajua, tai ainakin hyvin esittää tajuavansa ;) ja muutenkin saadaan viettää laatuaikaa siskojen kesken. Miten kätevää kun paras ystävä on siskosi! <3 Ja omistan vielä yhden ihanan siskon Sinin lisäksi, ja voi kuinka ihana hän onkin! Maailman paras t-paita-valikoima ja parhaat jutut ;)

Teki mieli tehdä tämmöinen pieni ylistys siskojen kunniaksi :)Mutta asiasta toiseen, kaipaan järjestelmäkameran kuvalaatua kipeästi, nyt kun oon kuvannu pienellä säälittävällä Samsungillani. Kaikki pitäis kuvata luonnonvalossa ni tulis hyvää jälkeä :) Nyt toistaiseksi saatte nauttia Sinin postaamista kuvista, kun mun omat on mukiinmenevää laatua...

Viime päivät on ollu aika rauhallisia kotipäiviä, ja on taas ollu hieman totuttelemista opiskeluihin loman jälkeen. Mutta tästä se taas lähtee :) Kämppää oon laitellu ja laatikoita purkanu, nyt kun poikaystäväkin muutti tänne saman katon alle. Voisin joku päivä ottaa vähän kuvia tästä pienestä söpöstä pökästä

Tässä vähän sneak peakiä mun lempparijutuista:


näin ihanan kirpputorilöydön tein kesällä :)


 Muumiastiat tuo ihanasti väriä keittiöön. Pariisiaiheiset taulut olkkarissa. Löysin vanhan Pariisiaiheisen kalenterin, josta leikkasin nuo kuvat :)




-Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti